Guest schreef op 22 July 2009 - 11:52 #2697249
Avatar
0 berichten
Noob
2wapens , m16-pistol vind ik ok
maar G36 en snipet niet

zag ik een QCBB( sniper,weet het niet zo goed) ofzo met dot sight ? ik vind dat unbalanced

offtopic:ik merkte op bij die vid dat bij 00:49 de AA bewoog , was deze mobiel ? of zat ze gewoon op een tank?
Guest schreef op 22 July 2009 - 14:15 #2697250
Avatar
0 berichten
Noob
Er is inderdaad een mogelijkheid op een sniper met een dot sight. Of dit unbalanced zullen we maar even moeten afwachten.

Dit was een turret op de tank inderdaad :)
Guest schreef op 22 July 2009 - 15:22 #2697251
Avatar
0 berichten
Noob
Een sniperwapen met een dotsight is echt NIET realistisch.

Je hebt een crosshair nodig met onderverdelingen, hoe ga je anders een voorloophoek nemen bij een bewegend doel of in hoogte als het verder is dan de effectieve dracht.

Wat wel realistisch is, is dat je de kijker eraf neemt en dan met je iron sight werkt, maar dat heeft nul meerwaarde.
Guest schreef op 26 July 2009 - 18:52 #2697252
Avatar
0 berichten
Noob
Totally agree...Sniper met crosshair is a must!!
Alhoewel ik de onderverdelingen nog nooit nodig heb gehad, lijkt het me wel logisch dat ze er zijn...


Assault rifle met dot is dan weer mooi meegenomen...Sinds CoD zou ik niet liever meer willen...Is toch zo handig...Lol


Groetjes!!!
Guest schreef op 29 July 2009 - 15:19 #2697253
Avatar
0 berichten
Noob
Sniper met dot is inderdaad lomp, klopt op 1 of andere manier niet. Een dot op je wapen maakt het wel veel makkelijker vind ik, zoals de M16 met dot, ben je haast onoverwinnelijk op korte en lange afstand.
Guest schreef op 30 July 2009 - 00:32 #2697254
Avatar
0 berichten
Noob
Zelf heb ik er niet erg veel verstand van, Ik dacht alleen dat een Red Dot sight voor close-combat was. Dwz dat het dus minder effectief is voor lange afstanden, maar dat merk je niet met de games van tegenwoordig waarbij je een red dot sight kunt kiezen. Kan zijn dat ik het mis heb!
Guest schreef op 30 July 2009 - 18:08 #2697255
Avatar
0 berichten
Noob
De red dot is idd meer voor de kortere afstanden realistisch, alhoewel 200 à 300m niet echt kort meer is hé.

De red dot is eigenlijk geconstrueerd omdat je dan met veel meer accuraatheid je wapen kan mikken, bijvoorbeeld als je op patrouille bent en je wapen heb je dan wel tegen je schouder maar met de loop naar beneden. Met de red dot kan je beter en sneller mikken dan met de iron sights. Wij noemen dat het werpen van het wapen.

Voor een sniper is een red dot een echte NO GO. Voor een bewegend doel moet je een bepaalde afstand voor het doel mikken anders schiet je er achter ( tijd die de kogel nodig heeft om aan het doel te geraken).

Hopelijk begrijp je iets mee nu.
Guest schreef op 30 July 2009 - 18:17 #2697256
Avatar
0 berichten
Noob
om even op het filmpje terug te komen. Kan het niet een Bug zijn? Want in BC1...als je van normaal wapen naar genade launcher wisselt ziet het er ook zo uit.

Je ziet in het filmpje dat alleen de scope anders is, voor de rest is het precies dezelfde wapen. En bij het eerste wapen zie je die grenade-launcher crosshair omhoog staan.

Ik hoop dat het een bug is, want 2 wapens is overpowerd.
Guest schreef op 2 August 2009 - 16:04 #2697257
Avatar
0 berichten
Noob
Agree, hoop het ook eigenlijk. Zo ben je wel erg koning als je dan ook nog eens high skilled bent.
Guest schreef op 2 August 2009 - 16:56 #2697258
Avatar
0 berichten
Noob
Voor mij dus ook. Een sidearm is zeker een must als je zonder kogels zit voor je primary. Moet je maar zo snel mogelijk gaan bijladen maar dan heb je nog iets.

Enkel een sniper vind ik dat een iets zwaarder tweede wapen mag hebben(type UZI of MP5) anders is hij wel heel kwetsbaar.
Guest schreef op 3 August 2009 - 10:48 #2697259
Avatar
0 berichten
Noob
BRONCO30 schreef:
Voor mij dus ook. Een sidearm is zeker een must als je zonder kogels zit voor je primary. Moet je maar zo snel mogelijk gaan bijladen maar dan heb je nog iets.

Enkel een sniper vind ik dat een iets zwaarder tweede wapen mag hebben(type UZI of MP5) anders is hij wel heel kwetsbaar.

Als ie nog een sub-machine gun heeft is ie weer overpowerd. Denk na...dan is ie het beste op afstand, en het beste in close-combat. Want in BC1 zijn sub-machine guns de beste wapens voor close-combat. Gewoon een pistol is prima. Misschien tof als je meerdre pistolen kan unlocken. Desert Eagle? :P
Guest schreef op 3 August 2009 - 18:47 #2697260
Avatar
0 berichten
Noob
Dat is waar wat je zegt alleen zou ik een kleine sub-machinegun geven. En liefst eentje die niet erg accuraat is(UZI). maar het blijft een wapen op korte afstand. Maar een desert eagle is voor mij ook al goed.

Maar met een sniper schieten op 50m is niet plezant zenne.
Guest schreef op 3 August 2009 - 18:50 #2697261
Avatar
0 berichten
Noob
BRONCO30 schreef:
Dat is waar wat je zegt alleen zou ik een kleine sub-machinegun geven. En liefst eentje die niet erg accuraat is(UZI). maar het blijft een wapen op korte afstand. Maar een desert eagle is voor mij ook al goed.

Maar met een sniper schieten op 50m is niet plezant zenne.

Naaah. Die pistols zijn goed genoeg. Het is niet de bedoeling dat je als sniper dicht bij enemys zit. Mocht dit wel een keer voorkomen heb je een pistol die ook goed genoeg is om een vijand uit te schakelen.
Guest schreef op 3 August 2009 - 18:54 #2697262
Avatar
0 berichten
Noob
Kan ik mee leven maar je moet nog steeds op je plaats raken ook hé.

Ach eigenlijk geef ze maar een klein pistool want ik haat die snipers toch en zelf doe ik het nagenoeg nooit. :twisted:
Guest schreef op 4 August 2009 - 10:20 #2697263
Avatar
0 berichten
Noob
Haha, wat betekend dat jij sterker tegen ze zal zijn ; )
Ik vind alleen een pistool ook wel goed genoeg, ben naar mijn weten nog geen game tegen gekomen waar een sniper met een uzi o.i.d. begon als tweede wapen. Dus waarom zou EA dit veranderen in BC2?
Guest schreef op 4 August 2009 - 11:55 #2697264
Avatar
0 berichten
Noob
Ja dat klopt wel. Tegen een sniper gebruik ik mijn mes dus niet sterker maar nog geniepiger. :twisted:
Guest schreef op 4 August 2009 - 12:42 #2697265
Avatar
0 berichten
Noob
Maar dan moet je hem wel eerst weten te vinden, niet?? En er naar toe kunnen sluipen. Een ietwat zichzelf respecterende sniper heeft dan toch wel x-tal clay's rond zijn positie gezet....


Wel geniepiger een mes, maar o zo moeilijk, vind ik...

Groetjes!!!
Guest schreef op 4 August 2009 - 14:31 #2697266
Avatar
0 berichten
Noob
Hey, je kunt ook gewoon een airstrike op een snipper droppen :lol:
Guest schreef op 4 August 2009 - 16:59 #2697267
Avatar
0 berichten
Noob
Is idd moeilijk en clays kan je ook omzeilen.

Maar des te mooier is de kill en des te frustrerender voor de sniper. :twisted:

Air strike is toooo easy
Guest schreef op 4 August 2009 - 21:43 #2697268
Avatar
0 berichten
Noob
Er zijn claymores in BC2? :whatever:
Guest schreef op 4 August 2009 - 23:07 #2697269
Avatar
0 berichten
Noob
Don't know, in 2142 wel, we veronderstelden het maar.

BF2 heeft die ook als ik me niet vergis en BFBC ken nie want das nie op PC uitgebracht ( de eikels :whatever: )
Guest schreef op 5 August 2009 - 11:08 #2697270
Avatar
0 berichten
Noob
Ja BF2 heb ze ook, geloof BC1 ook. Kan het me zo niet meer herinneren. Lijkt me wel vrij wel logisch, of je kan het vrij spelen of zo.
Guest schreef op 5 August 2009 - 12:07 #2697271
Avatar
0 berichten
Noob
Behoort toch tot de standaard uitrusting van een sniper, vind ik. Anders is de boot helemaal aan. Lig je ergens lekker te snipen zonder back-up....Hopelijk zit het er mee in....

Groetjes!!
Guest schreef op 5 August 2009 - 18:53 #2697272
Avatar
0 berichten
Noob
BC1 heeft geen claymores. En ik mis ze totaal niet. Lijkt me ook erg vervelend om in BC claymores te hebben. Want je bent reuze blij als je beschoten word tijdens een lange sprint naar dekking dat je in een huisje bent. En als daar dan een claymore ligt zou ik gek worden.
Guest schreef op 5 August 2009 - 21:55 #2697273
Avatar
0 berichten
Noob
Tja dan moet je maar uitkijken voor je binnengaat. Ik vind het niet meer dan normaal dat die dingen erbij zijn. In 2142 kan je door te kruipen of sluipen de clays passeren zonder dat ze afgaan.

Registreer een account om te kunnen reageren

Om te kunnen reageren op Gamelux heb je een account nodig. Lees alles over de voordelen op de registratie pagina.

-->