Darkhawk45 schreef op 29 December 2016 - 20:18 #3990746
Avatar
12 berichten
Noob
Hallo,

Ik loop al een paar dagen met een probleem, telkens als ik in een server zit heb ik rond de 10% loss. gewoon steady 400-500fps, geen choke, normale ping, alleen packet loss.

PC:
intel i7 6700k
32gb ram
msi GTX970
120gb ssd
1tb

fixpls

groetjes
TmK schreef op 30 December 2016 - 08:39 #3990750
Avatar
13472 berichten
Eindbaas
format !
liQuid^moTion schreef op 30 December 2016 - 08:54 #3990751
Avatar
6135 berichten
Professional
Vraag anders de intel klantenservice;

https://m.facebook.com/Klantenservice-788839924562718/

Dit bericht is geplaatst vanaf mobile.pngGamelux Mobile
xilo schreef op 30 December 2016 - 11:46 #3990754
Avatar
2201 berichten
Te enthousiast
Die loss wordt waarschijnlijk veroorzaakt door je ISP zijn modem. Waar zit je Ziggo/KPN? Snelste manier om dit op te lossen is om een nieuw modem te krijgen (want fimware updates gaan ze toch niet doen). Je modem van het stroom halen, klantenservice bellen... zeggen dat je internet het niet doet en alles is aangesloten (en dat de lampjes het niet doen). Volgende dag krijg je nieuw modem.

Want als je moet gaan uitleggen dat je packetloss hebt en blabla, ben je in 2018 nog steeds aan het kloten.

Succes,
Joe Hai


Laatst gewijzigd op 30 December 2016 - 11:47

ketchup schreef op 30 December 2016 - 14:05 #3990758
Avatar
192 berichten
Amateur
Heb je de horizon box al gereset?
shibble schreef op 3 January 2017 - 08:51 #3990789
Avatar
7729 berichten
Gamelux Elite
liQuid^moTion schreef:
Vraag anders de intel klantenservice;

https://m.facebook.com/Klantenservice-788839924562718/

Dit bericht is geplaatst vanaf mobile.pngGamelux Mobile

Top service, ze kunnen je ongetwijfeld verder helpen!

Registreer een account om te kunnen reageren

Om te kunnen reageren op Gamelux heb je een account nodig. Lees alles over de voordelen op de registratie pagina.

-->