[GESPEELD] Gears of war 3 Multiplayer Beta

Geschreven door 'argaming'' op Monday, 9 May 2011 om 22:37

Epic brengt voor de release een bèta uit van hun nieuwe parade paardje: Gears of War 3. Is het hun gelukt om voor de derde keer een top game neer te zetten? Lees mijn ervaring en kom tot je conclusie…..

Review Gears of war 3 Beta
Epic brengt voor de release een bèta uit van hun nieuwe parade paardje: Gears of War 3. Is het hun gelukt om voor de derde keer een top game neer te zetten?
Lees mijn ervaring en kom tot je conclusie…..
Mijn code is binnen, deze invoeren via Xbox-Live en dan kan ik eindelijk aan de slag met de bèta van Gears of War 3, ben zelf erg benieuwd naar het resultaat. Het vorige deel stelde mij erg te leur in de multiplayer, de singleplayer was TOP!!!!
Speelmodus:
Zelf ben ik een fan van TD, dus dat is ook de eerste match waar ik mee begin. Tot mijn verbazing zag ik dat je nog twee ander modus kon doen. King of the Hill, altijd lastig om de plaats vast te houden in kleine ruimtes. Capture the Leader, was in GOW2 genaamd Guardian, nieuwe versie is goed uitgewerkt waardoor de strijd nu beter te voelen is!!!!
Mappen in de Bèta:
Thrashball:
Thrashball ziet eruit als een American voetbal veld. Veel actie op het veld, maar ook aan de zijkanten van de map. Op de hoofdtribunetrap ligt een mulcher, vaak wie deze in bezit heeft domineren de game. Gelukkig liggen er nog granaten. Er zijn namelijk twee granaat spawn-punten. Het scoreboard in het midden, kun je naar beneden schieten. Dit geeft de mogelijkheid voor veel dekking. Blijf bij elkaar en je weet zeker dat je slaagt, one man army, gaat niet op in deze map.
Checkout:
Checkout is een verlaten warenhuis met genoeg plek voor dekking. Aan de zijkanten bevinden zich een mulcher of een sniper rifle/digger Launcher. Licht er net aan welke kant je oploopt. Ben zelf vaak de verkeerde kant opgelopen waardoor ik even de weg kwijt was. Goed opletten dus!!!!!!!! Op de plek van de sniper bevinden zich ook de granaten. Checkout biedt spanning, sensatie maar ook tactisch inzicht in spellers, dus ga er niet allen op uit!!!!
Trenches:
Trenches ziet eruit als een bovengrondse mijnkamp, dit herken je meteen aan de rails die zich bevinden op de grond. Op het kraan platform in het midden van de map, ligt een morter. Aan de andere kant licht de One-shot sniper rifle, dit wapen is echt te bruut voor woorden. Met één enkel schot kun je het hele team opblazen, met andere woorden: I Love this Gun!!!! Het mooie aan deze map is dat als er een hoorn klinkt dat er dan een zandstorm op komt zetten, waarnaar je helemaal niks meer ziet. Leuk voor de acties!!!
Old Town:
Old Town, de map waar ik het liefs op speel. Het is kleurig, dier vriendelijk (tot zeker hoogte) en je kunt er goed verstoppen. De oude stad (naam zegt al genoeg) kent vele steegjes waar je zo een tegenstander tegen het lijf loopt. Niet schrikken dus!!!! Ga je voor de Sniper, dan krijg je de volgende ronde een Torque-bow. Pak je de Boomshot en is het gebeurd met de pret, dan ligt er een Digger Launcher. Dierenlovers opgelet, door de map heen lopen veel kippen, je voelt hem al aan komen, deze zijn kogelgevoelig.
Het viel mij op dat de mappen uit de bèta gespiegeld waren. Dit was ook al het geval in de vorige twee delen. Jammer dat ze dit zo voort zetten, want creatief is het niet!!!!
Vernieuwing:
Het was weer eens tijd voor wat nieuws, executions moves in de game zien er gruwelijker, bloederiger en strakker uit. Het enige nadeel is dat je ze moet vrij spellen, geen punt voor een doorgewinterde gamer zoals mij. Vroeger speelde ik altijd met de Lancer, nu kies ik voor de Hammerburst, deze heeft een First-person look waardoor je beter kunt richten. Het mooiste is nog wel dat je granaten kan vastplakken aan vijand die je gebruikt als Human-shield. De XP speelt ook dit keer weer een belangrijke rol. Je krijgt namelijk voor iedere kill punten, verschillede kills brengt verschillende XP met zich mee. Aan het eind van iedere ronde worden de punten opgeteld en verdien je ook nog bonus XP door middel van Ribbons. Deze toevoeging is in de game wereld niet vernieuwend, maar in de Gears of War games wel. Kan nog wel even door gaan met het benoemen van heel veel verbeteringen, maar dan verklap ik te veel, dus dat doe ik maar niet.
Samengevat:
De bèta heeft voor mij de doorslag gegeven, ik ga deze game 20 september kopen. Er zit in de game genoeg vernieuwing waarvoor ik mijn handen in het vuur durf te steken dat er veel mensen weer over stappen op het oude gevoel. De adrenaline blijft door je lichaam stromen, het gevoel van: “ik wil meer!!!”. Dat zit in deze nieuwe game van Epic.
Geschreven door: Hugo de Jong (BadazzNLMijn code is binnen, deze invoeren via Xbox-Live en dan kan ik eindelijk aan de slag met de bèta van Gears of War 3, ben zelf erg benieuwd naar het resultaat. Het vorige deel stelde mij erg te leur in de multiplayer, de singleplayer was TOP!!!!

Speelmodus:

Mappen in de Bèta:

Thrashball: